خرید فن واتس ماینر 14 در 14 - کی زد ( های کپی A++)

فن واتس ماینر 14 در 14 - کی زد ( های کپی A++)

امتیاز : 5 از 5 (10 رای)     تعداد نظرات: 18 دیدگاه     امکان ارسال سریع     87% از خریداران، این محصول را پیشنهاد کرده اند
امتیاز : 5 از 5 (10 رای)     تعداد نظرات: 18 دیدگاه     امکان ارسال سریع
درباره محصول:

همانند تمامی پردازشگرها، دستگاه ماینر نیز برای خنک ماندن و کارایی بهتر نیاز به یک سیستم خنک کننده دارد تا گرمای ایجاد شده توسط پردازشگرها، از طریق این فن ها به خارج از دستگاه ماینر هدایت شوند. با دقت در انتخاب فن ماینر و تعویض به موقع آن، به افزایش طول عمر و بهبود کارایی دستگاه خود کمک می کنید. <br>از این فن به صورت تخصصی برای تمام دستگاه های واتس ماینر مخصوصا سری دستگاه های M و همچنین برای سایر دستگاه های دیگر با جریان عبوری 7.2 آمپر می توان استفاده کرد.

مرجوعی کالا :

تمامی محصولات کالاماینینگ شامل 7 روز مهلت تست می باشند. (کنترل بوردها شامل 24 ساعت). در صورت هرگونه مشکل در کالای تحویلی، می توانید با تماس با پشتیبانی، کالا را مرجوع کرده و پس از بررسی سلامت کالا، تعویض به صورت رایگان انجام خواهد شد.

ناموجود

مشخصات کالا

نوع: بلبرینگی

سایز: 14 در 14

تعداد پین: 6

شرکت سازنده: KZ

ولتاژ: 12 ولت

حداکثر توان: 7.2 آمپر

مناسب برای دستگاه های: M20/ M21/ M32/ M30/ M31/ M50/ E10

دیدگاه خود را درباره این محصول ثبت نمائید

برای ثبت دیدگاه خود ابتدا به وبسایت ورود کنید

دیدگاه ها درباره این محصول

فن واتس ماینر 14 در 14 - کی زد ( های کپی A++) چیست؟

فن‌های ماینر یکی از اجزای مهم در دستگاه‌های ماینینگ هستند که برای خنک‌کردن تجهیزات ماینینگ، به ویژه پردازنده‌ها (ASICs یا GPUs) استفاده می‌شوند. این فن‌ها در تأمین جریان هوای خنک بر روی قطعات داخلی دستگاه‌های ماینینگ نقش دارند تا دما را پایین بیاورند و از افزایش حرارت جلوگیری کنند. این امر به بهبود عملکرد و استحکام دستگاه‌های ماینینگ کمک می‌کند.

مهمترین ویژگی‌های یک فن عبارتند از:
1.ظرفیت خنک‌کنندگی (CFM): این ویژگی به مقدار جریان هوایی که یک فن می‌تواند ایجاد کند اشاره دارد. اندازه گیری شده به واحد "کیوبیک فوت در دقیقه" یا "کیوبیک متر در ساعت" می‌شود.
2.سرعت چرخش (RPM): این ویژگی نشان‌دهنده تعداد دور در دقیقه است که یک فن انجام می‌دهد. سرعت چرخش بیشتر ممکن است به معنای تولید نویز بیشتر باشد.
3.سطح صدا: مهمترین نکته در مورد سطح صدا برای ماینرها، بخصوص در محیط‌های خانگی یا آرام، مهم است. تلاش برای انتخاب فن با سطح صدای پایین می‌تواند مزیتی باشد.
4.مصرف انرژی: برخی از فن‌ها به صورت مداوم در حال اجرا هستند، بنابراین مصرف انرژی آنها نیز مهم است. فن‌های با مصرف انرژی کمتر می‌توانند در کل مصرف انرژی دستگاه ماینینگ تأثیرگذار باشند.
5.اندازه و شکل: ابعاد فن نیز باید با توجه به اندازه و طراحی دستگاه ماینینگ انتخاب شود.
برای انتخاب فن مناسب برای دستگاه ماینینگ خود، به نیازها و مشخصات دستگاه و همچنین محیط کاری خود توجه کنید.
فن‌های ماینر (Mining Fan) یا فن‌های خنک‌کننده مخصوص دستگاه‌های ماینینگ (Mining Rig) جزء اجزای مهم در فرآیند استخراج ارزهای دیجیتال مثل بیتکوین هستند. این فن‌ها باعث خنک‌کنندگی دستگاه‌های ماینینگ می‌شوند تا از گرما و دمای بالا که در اثر پردازش مداوم داده‌ها به وجود می‌آید، جلوگیری کنند.

نحوه و مدت زمان ارسال کالا

کلیه سفارش های ثبت شده در وبسایت کالاماینینگ در کوتاه ترین زمان ممکن پردازش و جهت بسته بندی کالا، به انبار کالاماینینگ ارسال می گردند. پس از تامین و بسته بندی سفارش های ثبت شده، سفارش های مربوط به شهر تهران توسط الوپیک و سفارش سایر شهرها توسط شرکت تیپاکس ارسال می گردند.
مدت زمان تقریبی از زمان ثبت سفارش کالا از طریق وبسایت، تا ارسال آن به خریدار حدود 30 دقیقه می باشد. عموما سفارش های مربوط به شهر تهران در همان روز ثبت سفارش و سفارش سایر شهرهای ایران بین 24 تا 72 ساعت (بسته به شهر مورد نظر) به دست خریداران می رسد.همکاران ما در محموعه کالاماینینگ همواره در تلاشند تا کالاهای مورد نظر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما فراهم آورند.

لازم به ذکر است، با توجه به وجود سیستم خودکار پردازش سفارشات در وبسایت کالاماینینگ، در بسیاری از موارد سفارشات ثبت شده از طریق وبسایت کالاماینینگ بسیار سریع تر از سفارشات تلفنی به دست خریداران می رسد. علاوه بر این، سفارشات آنلاین از طریق وبسایت در تاریخچه فعالیت های شما در وبسایت کالاماینینگ ذخیره شده و می توانید از مزایا و جوایز درنظر گرفته شده برای کاربران کالاماینینگ استفاده نمائید.
از همین رو از شما دعوت می نمائیم تا با ثبت نام در وبسایت کالاماینینگ، به جمع خانواده بزرگ این مجموعه بپیوندید.


چرا کالاماینینگ قابل اعتماد است؟

وبسایت کالاماینینگ به عنوان اولین فروشگاه آنلاین تجهیزات ماینینگ در کشور، فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون بزرگترین تامین کننده تجهیزات ماینینگ در ایران می باشد.
مجموعه کالاماینینگ افتخار خدمت رسانی به مشتریان وفادار خود را از سال 1398 داراست. جهت برقراری امنیت در پرداخت و اعتمادسازی، شما عزیزان می توانید با بررسی مجوزهای کسب و کار آنلاین کالاماینینگ، با خیالی آسوده از ما خرید کنید. علاوه بر این، همکاران ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.
بررسي صحت امن بودن خرید حق مشتری است

فروشگاه آنلاین کالا ماینینگ logo-samandehi