خرید تابلو برق ماینر تک فاز (دو ظرفیتی)

تابلو برق ماینر تک فاز (دو ظرفیتی)

امتیاز : 5 از 5 (10 رای)     تعداد نظرات: 18 دیدگاه     امکان ارسال سریع     87% از خریداران، این محصول را پیشنهاد کرده اند
امتیاز : 5 از 5 (10 رای)     تعداد نظرات: 18 دیدگاه     امکان ارسال سریع
درباره محصول:

تابلو برق ماینر تک فاز دو ظرفیتی مخصوص ماینینگ می باشد و مناسب برای دو دستگاه ماینر با ظرفیت حداکثر 36 آمپر برای هر دستگاه ماینر می باشد. کالاماینینگ این محصول را با مهلت تست 72 ساعته و ضمانت سلامت، به سراسر کشور ارسال می نماید.

مرجوعی کالا :

تمامی محصولات کالاماینینگ شامل 7 روز مهلت تست می باشند. (کنترل بوردها شامل 24 ساعت). در صورت هرگونه مشکل در کالای تحویلی، می توانید با تماس با پشتیبانی، کالا را مرجوع کرده و پس از بررسی سلامت کالا، تعویض به صورت رایگان انجام خواهد شد.

قيمت: 5,970,000 تومان

شما در حال خرید به صورت مهمان هستید برای استفاده از تمامی امکانات وبسایت، می توانید به حساب خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید

مشخصات کالا

قابلیت کنترل از راه دور دارد
سیستم ارسال پیامک دارد
گزارش دمای محیط دارد
جنس بدنه ABS ضد اشتعال
درجه حفاظت  IP65 ضد آب
کنتاکتور 2 عدد (36 آمپری)
ابعاد 25 x 15 x 35 سانتی متر
نوع کلید مینیاتوری B40 لگراند
محافظ کنتاکتور شیوا امواج با گارانتی و استاندارد
دیگر خصوصیات می توانید انواع سنسورهای رادار، دزدگیر، دود ، حرارت ، حرکت ، مگنت و... را به سادگی به این تابلو برق  اضافه نمایید.

 

دیدگاه خود را درباره این محصول ثبت نمائید

برای ثبت دیدگاه خود ابتدا به وبسایت ورود کنید

دیدگاه ها درباره این محصول

تابلو برق ماینر تک فاز (دو ظرفیتی) چیست؟

استفاده از ماینر که مستقیما به برق متصل میگردد بدون سیستم های حفاظتی و کنترل از راه دور در میان مدت مالک دستگاه را دچار آسیب های جدی و نوسان در سیستم ماین و خشک شدن سیمهای برق می کند بطوریکه با جریان کشی بیشتر و  یا نوسان در ولتاژ برق، ماینر نیز دچار آسیب خواهد شد. در ولتاژ ۱۸۰ولت جریان مصرفی از ۱۶ آمپر به ۲۰ آمپر تغییر می یابد که همین مورد سبب آتش سوزی و یا کاهش شدید عمر مفید ماسفتهای پاور میگردد. 
اما استفاده از تابلو برق ماینر که دارای سیستم حفاظتی و کنترل از راه دور با موبایل و سیستم گزارش گیری دمای محیط و همچنین ریست مودم از راه دور، سبب می شود بالاترین راندمان رادر مراحل ماینینگ  تجربه کنید. همچنین قطع و وصل برق ماینر  بوسیله پیامک و تماس به سرعت اطلاع رسانی می گردد.
ویژگی های تابلو برق ماینر تک فاز (دو ظرفیتی):
در ساخت تابلوهای برق ماینر بدنه تابلو از جنس ABS استفاده می گردد. و مواد استفاده شده در تابلو برق غیر قابل اشتعال و مقاوم در برابر نور خورشید می باشد. و درجه حفاظت آن IP65 می باشد.
استفاده از 2 مینیاتوریB40 آمپر لگراند 
استفاده از 2 کنتاکتور ۳۶آمپر
استفاده از کنترلر پیامکی فوق هوشمند دارای *سنسور دما*
استفاده از ترمینال های استاندارد
استفاده از محافظ کنتاکتور شیوا امواج با گارانتی و استاندارد
 
ویژه گی های کنترلر پیامکی استفاده شده در تابلو برق چهار ظرفیتی ماینر :
امکان معرفی 5 مدیر برای مدیریت سیستم
امکان قطع و وصل رله های 1 تا 4 با پیامک
دارای 4زون ورودی با تحریک 12 ولت
امکان گزارش گیری دمای محیط با ارسال پیامکTEMP
امکان تغییر متن اس ام اس های ورودی و خروجی
امکان ریست سیستم از راه دور با کد
امکان گزارش گیری از خروجی ها
امکان ارتباط دادن ورودی ها به خروجی
امکان زمان دادن به خروجی با تحریک ورودی
امکان تنظیم تایمر برای قطع و وصل بصورت شمارنده
امکان اطلاع از مقدار شارژ سیم کارت داخل دستگاه
امکان اطلاع از وضعیت آنتن دهی در سه سطح ضعیف ، خوب و عالی
امکان تغییر پسورد دستگاه
دارای آنتن
 

 

نحوه و مدت زمان ارسال کالا

کلیه سفارش های ثبت شده در وبسایت کالاماینینگ در کوتاه ترین زمان ممکن پردازش و جهت بسته بندی کالا، به انبار کالاماینینگ ارسال می گردند. پس از تامین و بسته بندی سفارش های ثبت شده، سفارش های مربوط به شهر تهران توسط الوپیک و سفارش سایر شهرها توسط شرکت تیپاکس ارسال می گردند.
مدت زمان تقریبی از زمان ثبت سفارش کالا از طریق وبسایت، تا ارسال آن به خریدار حدود 30 دقیقه می باشد. عموما سفارش های مربوط به شهر تهران در همان روز ثبت سفارش و سفارش سایر شهرهای ایران بین 24 تا 72 ساعت (بسته به شهر مورد نظر) به دست خریداران می رسد.همکاران ما در محموعه کالاماینینگ همواره در تلاشند تا کالاهای مورد نظر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما فراهم آورند.

لازم به ذکر است، با توجه به وجود سیستم خودکار پردازش سفارشات در وبسایت کالاماینینگ، در بسیاری از موارد سفارشات ثبت شده از طریق وبسایت کالاماینینگ بسیار سریع تر از سفارشات تلفنی به دست خریداران می رسد. علاوه بر این، سفارشات آنلاین از طریق وبسایت در تاریخچه فعالیت های شما در وبسایت کالاماینینگ ذخیره شده و می توانید از مزایا و جوایز درنظر گرفته شده برای کاربران کالاماینینگ استفاده نمائید.
از همین رو از شما دعوت می نمائیم تا با ثبت نام در وبسایت کالاماینینگ، به جمع خانواده بزرگ این مجموعه بپیوندید.


چرا کالاماینینگ قابل اعتماد است؟

وبسایت کالاماینینگ به عنوان اولین فروشگاه آنلاین تجهیزات ماینینگ در کشور، فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون بزرگترین تامین کننده تجهیزات ماینینگ در ایران می باشد.
مجموعه کالاماینینگ افتخار خدمت رسانی به مشتریان وفادار خود را از سال 1398 داراست. جهت برقراری امنیت در پرداخت و اعتمادسازی، شما عزیزان می توانید با بررسی مجوزهای کسب و کار آنلاین کالاماینینگ، با خیالی آسوده از ما خرید کنید. علاوه بر این، همکاران ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.
بررسي صحت امن بودن خرید حق مشتری است

فروشگاه آنلاین کالا ماینینگ logo-samandehi